Loading...
You are here:  Home  >  ΑΡΘΡΑ  >  Current Article

Χτίζοντας τον ενσυνείδητο εαυτό μας (mindfulness practice)

By   /  28 Οκτωβρίου, 2020  /  No Comments

    Print       Email

Η ενσυνειδητότητα (mindfulness) είναι μια μορφή διαλογισμού που βοηθάει στην επαφή μας με το εδώ και τώρα και στην πιο ενσυνείδητη επαφή με τον εαυτό και το περιβάλλον μας.

Τα τελευταία χρόνια έχει ενσωματωθεί σε όλες τις σύγχρονες συμπεριφορικές ψυχοθεραπείες και έχει μελετηθεί αρκετά ώστε να βλέπουμε σημαντικά οφέλη στη συναισθηματική υγεία όλων των ανθρώπων.

Τα οφέλη της ενσυνειδητότητας μπορούν αποκτηθούν μόνο με τη συστηματική εξάσκηση της.

Συνήθως είναι δύσκολο να γίνει σωστά η πρακτική της στα πλαίσια της ψυχοθεραπευτικής συνεδρίας και όσοι θεραπευόμενοι το δοκιμάζουν μένουν με μία ιδέα της πρακτικής αλλά δεν βλέπουν τα οφέλη της.

Στο νέο πρόγραμμα mindful πρακτικής μας, κάθε εβδομάδα, 3 ημέρες την εβδομάδα, θα έχουμε μια σταθερή ημέρα και ώρα όπου όποιος ενδιαφέρεται θα μπορεί να εξασκείται μαζί μας.

Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει βιωματικές ασκήσεις από τα επίσημα προγράμματα mindfulness των πανεπιστημίων της Οξφόρδης, του UCLA, του Harvard και της Washington.

Είναι ανοικτό σε όλους (θεραπευόμενους και μη, φοιτητές και επαγγελματίες). Δεν εμπλέκεται με την ατομική ψυχοθεραπεία κανενός.

Η 1η μέρα της εβδομάδας ((πρώτη δευτέρα κάθε μήνα) θα είναι εισαγωγική για νέα μέλη και θα περιλαμβάνει την εισαγωγή στην ενσυνειδητότητα.

Η 2η και 3η μέρα της εβδομάδας θα έχουμε συστηματική εξάσκηση για μέλη που έχουν κάνει την εισαγωγική ημέρα.

Θα υπάρχει μια χαμηλή συνδρομή των 50 ευρώ για όλο το μήνα. Δεν απαιτείται εισαγωγικό ραντεβού. Παρόλα αυτά όποιος θέλει να δουλέψει λίγο πιο εξατομικευμένα το πρόγραμμα εξάσκησης μπορεί να κανονίσει ατομικό ραντεβού με τη ψυχολόγο μας (6971813232). Ενημερώνετε ότι θέλετε ατομικό ραντεβού για το πρόγραμμα mindfulness.

Κατά τη διάρκεια της εξάσκησης οι συμμετέχοντες διατηρούν την κάμερα τους κλειστή και παρακολουθούνε και ακολουθούνε τις ασκήσεις. Γίνονται σύντομες ερωτήσεις ή παρατηρήσεις μέσω της λειτουργίας γραπτών μηνυμάτων. Έτσι όσοι θέλουν μπορούν να συμμετέχουν και ανώνυμα.

Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 02/11/20 (Δευτέρα 9 μ.μ.)

Οι ημέρες πρακτικής θα είναι Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή. Η ώρα 9μμ-9:30μμ.

Θα μπορεί να μπει κάποιος στο πρόγραμμα εξάσκησης στις αρχές του κάθε μήνα (πρώτη δευτέρα του κάθε μήνα) όπου θα γίνεται μία εισαγωγή στο Mindfulness.

Η πρακτική θα γίνεται μέσω του zoom.

Για τεχνική υποστήριξη ή να δοκιμάσετε το zoom καλείται το 6970018622 (Κλεοπάτρα)

Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώστε αυτή τη φόρμα.

Μπορείτε να καλέσετε και το 6971813232



Υποσημείωση: ο χρόνος της εξάσκησης θα αφιερώνεται αποκλειστικά και μόνο σε ασκήσεις mindfulness.


Επιστημονικός υπεύθυνος:
Δρ. Ιωάννης Γ. Μάλλιαρης

    Print       Email
  • Published: 4 εβδομάδες ago on 28 Οκτωβρίου, 2020
  • By:
  • Last Modified: 31 Οκτωβρίου, 2020 @ 7:30 πμ
  • Filed Under: ΑΡΘΡΑ, ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

About the author

Το Agxos.gr είναι ένα πρωτοπόρο ενημερωτικό portal αφιερωμένο στο άγχος και τις αγχώδεις διαταραχές. Φιλοδοξεί να προσφέρει την πιο άρτια επιστημονική ενημέρωση από το χώρο της κλινικής ψυχολογίας και ψυχιατρικής και να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των διαταραχών του άγχους που αποτελούν τα πιο συχνά προβλήματα ψυχικής υγείας παγκοσμίως. Από τον Απρίλιο του 2014 λειτουργεί υπό την επιστημονική επιμέλεια των επιστημονικών συνεργατών (ψυχολόγων & ψυχιάτρων) της Εταιρείας Ψυχικής Υγείας του Δρ. Ιωάννη Μάλλιαρη & Συνεργάτες. Όλο το υλικό είναι ελεύθερο για αναδημοσίευση με αναφορά στην πηγή (συγγραφέα, ημ/νία, agxos.gr).

You might also like...

Η πρώτη μου κρίση πανικού και όλα όσα θα ήθελα να ήξερα πριν την πάθω…

Read More →